9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation; Jörgen Svedberg; 2014
9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation; Jörgen Svedberg; 2014

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikationUpplaga 1

av Jörgen Svedberg

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789163759338
  • Sidor: 197 st
  • Förlag: Nine Yards
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, och vårt förhållande till detta, mer och mer kommit att stå i fokus då det handlar om de val vi gör och – i slutändan –  huruvida ett företag eller till och med en hel bransch är lyckosam eller misslyckas kapitalt. För att komma tillrätta med detta glapp och ge varumärken och deras historier smak och färg, har kommunikatörer och marknadsförare mer och mer kommit att luta sig mot begrepp som Brand Experience, Storytelling och Content Marketing. I boken 9 sammanfattar Jörgen Svedberg sina och Brand Experience-byrån Nine Yards samlade erfarenheter och insikter om varumärkeskommunikation. Han gör det i nio resonemang och på ett sätt som berör alla, men kanske speciellt dig som ansvarar för ett varumärke, oavsett om det gäller ett företag, organisation, förening eller en person. Det handlar om förutsättningar om att förstå, hitta sitt varför, definiera ett tydligt ledarskap och om att hitta verktygen för att orka, hela vägen fram till ett omtyckt, kanske till och med älskat, varumärke. Om författaren. Jörgen Svedberg har arbetat med strategisk och taktisk kommunikation i mer än 30 år. Han har arbetat för en lång rad svenska industri- och tjänsteföretag och offentliga organisationer. Jörgen arbetar idag främst som rådgivare inom varumärkeskommunikation och varumärkesutveckling.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation (2014)

I september 2014 släpptes boken 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation skriven av Jörgen Svedberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 197 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Nine Yards.

Köp boken 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation (Upplaga 1)

Harvard

Svedberg, J. (2014). 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation. 1:a uppl. Nine Yards.

Oxford

Svedberg, Jörgen, 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation, 1 uppl. (Nine Yards, 2014).

APA

Svedberg, J. (2014). 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation (1:a uppl.). Nine Yards.

Vancouver

Svedberg J. 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation. 1:a uppl. Nine Yards; 2014.