Affärsutveckling : med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo; Sten Söderman; 2011
spara 45%
4 säljare

Affärsutveckling : med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo Upplaga 7

av Sten Söderman
Affärsutveckling - Med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo

Här visar STEN SÖDERMAN hur företagen kan genomföra en aktiv affärsutveckling för 2000-talet. Han illustrerar sina teser med fyra internationellt kända framgångsexempel.

Alla företag arbetar medvetet eller omedvetet med affärsutveckling och strategier för att skapa konkurrensfördelar för egen del. Här beskrivs på ett systematiskt sätt såväl företagsledarens som konsultens och forskarens syn på detta skeende.

Författarens forskarbakgrund gör att boken präglas av såväl djup insikt i företagandets praktik som bred kunskap om företagandets teori. Utifrån de fyra exemplen i boken kan läsaren avgöra om det är möjligt att tillämpa liknande metoder i den egna verksamheten.

Boken AFFÄRSUTVECKLING är en guldgruva för affärsutvecklare och konsulter!

STEN SÖDERMAN är professor i marknadsföring vid Södertörns högskola. Han har mångårig erfarenhet som konsult och har deltagit i stora affärsutvecklingsprojekt, bland annat för SIAR, Indevo och Cap Gemini.
Affärsutveckling - Med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo

Här visar STEN SÖDERMAN hur företagen kan genomföra en aktiv affärsutveckling för 2000-talet. Han illustrerar sina teser med fyra internationellt kända framgångsexempel.

Alla företag arbetar medvetet eller omedvetet med affärsutveckling och strategier för att skapa konkurrensfördelar för egen del. Här beskrivs på ett systematiskt sätt såväl företagsledarens som konsultens och forskarens syn på detta skeende.

Författarens forskarbakgrund gör att boken präglas av såväl djup insikt i företagandets praktik som bred kunskap om företagandets teori. Utifrån de fyra exemplen i boken kan läsaren avgöra om det är möjligt att tillämpa liknande metoder i den egna verksamheten.

Boken AFFÄRSUTVECKLING är en guldgruva för affärsutvecklare och konsulter!

STEN SÖDERMAN är professor i marknadsföring vid Södertörns högskola. Han har mångårig erfarenhet som konsult och har deltagit i stora affärsutvecklingsprojekt, bland annat för SIAR, Indevo och Cap Gemini.
Upplaga: 7e upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789170921711
Förlag: Ekerlids
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 432 st
Affärsutveckling - Med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo

Här visar STEN SÖDERMAN hur företagen kan genomföra en aktiv affärsutveckling för 2000-talet. Han illustrerar sina teser med fyra internationellt kända framgångsexempel.

Alla företag arbetar medvetet eller omedvetet med affärsutveckling och strategier för att skapa konkurrensfördelar för egen del. Här beskrivs på ett systematiskt sätt såväl företagsledarens som konsultens och forskarens syn på detta skeende.

Författarens forskarbakgrund gör att boken präglas av såväl djup insikt i företagandets praktik som bred kunskap om företagandets teori. Utifrån de fyra exemplen i boken kan läsaren avgöra om det är möjligt att tillämpa liknande metoder i den egna verksamheten.

Boken AFFÄRSUTVECKLING är en guldgruva för affärsutvecklare och konsulter!

STEN SÖDERMAN är professor i marknadsföring vid Södertörns högskola. Han har mångårig erfarenhet som konsult och har deltagit i stora affärsutvecklingsprojekt, bland annat för SIAR, Indevo och Cap Gemini.
Affärsutveckling - Med exempel från H&M, Ikea, ABB och Volvo

Här visar STEN SÖDERMAN hur företagen kan genomföra en aktiv affärsutveckling för 2000-talet. Han illustrerar sina teser med fyra internationellt kända framgångsexempel.

Alla företag arbetar medvetet eller omedvetet med affärsutveckling och strategier för att skapa konkurrensfördelar för egen del. Här beskrivs på ett systematiskt sätt såväl företagsledarens som konsultens och forskarens syn på detta skeende.

Författarens forskarbakgrund gör att boken präglas av såväl djup insikt i företagandets praktik som bred kunskap om företagandets teori. Utifrån de fyra exemplen i boken kan läsaren avgöra om det är möjligt att tillämpa liknande metoder i den egna verksamheten.

Boken AFFÄRSUTVECKLING är en guldgruva för affärsutvecklare och konsulter!

STEN SÖDERMAN är professor i marknadsföring vid Södertörns högskola. Han har mångårig erfarenhet som konsult och har deltagit i stora affärsutvecklingsprojekt, bland annat för SIAR, Indevo och Cap Gemini.
Begagnad bok
155 kr279 krSpara 124 kr (45%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
155 kr279 krSpara 124 kr (45%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar