Att skriva en marknadsplan; John Westwood; 2011
2 säljare

Att skriva en marknadsplan Upplaga 1

av John Westwood
En bra marknadsplan är själva kärnan i all framgångsrik affärsverksamhet, men det är ofta svårt att veta hur man tar de första stegen för att skapa en plan som är genomförbar och som kan ge de nödvändiga resultaten.

Att skriva en marknadsplan gör uppgiften mycket lättare. Denna praktiska handbok visar steg för steg hur man formulerar en genomförbar och framgångsrik marknadsplan, och en lång rad övningar hjälper dig att skapa din egen marknadsplan. Boken tar på ett uttömmande sätt upp alla nödvändiga aspekter, inklusive:

 

att göra en marknadsundersökning; att sätta upp mål och lägga upp strategier för att nå dem; att göra budgetar; att skriva ned och implementera planen. Att skriva en marknadsplan är idealisk som en enskild studiehandledning för marknadsplaneringsövningar i grupp och en användbar resurs i marknadsföringskurser.

 
En bra marknadsplan är själva kärnan i all framgångsrik affärsverksamhet, men det är ofta svårt att veta hur man tar de första stegen för att skapa en plan som är genomförbar och som kan ge de nödvändiga resultaten.

Att skriva en marknadsplan gör uppgiften mycket lättare. Denna praktiska handbok visar steg för steg hur man formulerar en genomförbar och framgångsrik marknadsplan, och en lång rad övningar hjälper dig att skapa din egen marknadsplan. Boken tar på ett uttömmande sätt upp alla nödvändiga aspekter, inklusive:

 

att göra en marknadsundersökning; att sätta upp mål och lägga upp strategier för att nå dem; att göra budgetar; att skriva ned och implementera planen. Att skriva en marknadsplan är idealisk som en enskild studiehandledning för marknadsplaneringsövningar i grupp och en användbar resurs i marknadsföringskurser.

 
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789144070803
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 128 st
En bra marknadsplan är själva kärnan i all framgångsrik affärsverksamhet, men det är ofta svårt att veta hur man tar de första stegen för att skapa en plan som är genomförbar och som kan ge de nödvändiga resultaten.

Att skriva en marknadsplan gör uppgiften mycket lättare. Denna praktiska handbok visar steg för steg hur man formulerar en genomförbar och framgångsrik marknadsplan, och en lång rad övningar hjälper dig att skapa din egen marknadsplan. Boken tar på ett uttömmande sätt upp alla nödvändiga aspekter, inklusive:

 

att göra en marknadsundersökning; att sätta upp mål och lägga upp strategier för att nå dem; att göra budgetar; att skriva ned och implementera planen. Att skriva en marknadsplan är idealisk som en enskild studiehandledning för marknadsplaneringsövningar i grupp och en användbar resurs i marknadsföringskurser.

 
En bra marknadsplan är själva kärnan i all framgångsrik affärsverksamhet, men det är ofta svårt att veta hur man tar de första stegen för att skapa en plan som är genomförbar och som kan ge de nödvändiga resultaten.

Att skriva en marknadsplan gör uppgiften mycket lättare. Denna praktiska handbok visar steg för steg hur man formulerar en genomförbar och framgångsrik marknadsplan, och en lång rad övningar hjälper dig att skapa din egen marknadsplan. Boken tar på ett uttömmande sätt upp alla nödvändiga aspekter, inklusive:

 

att göra en marknadsundersökning; att sätta upp mål och lägga upp strategier för att nå dem; att göra budgetar; att skriva ned och implementera planen. Att skriva en marknadsplan är idealisk som en enskild studiehandledning för marknadsplaneringsövningar i grupp och en användbar resurs i marknadsföringskurser.

 
Begagnad bok
159 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
159 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar