Analysis for Marketing Planning; Donald Lehmann; 2008
Analysis for Marketing Planning; Donald Lehmann; 2008

Analysis for Marketing PlanningUpplaga 7

av Donald Lehmann

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780071263634
  • Sidor: 288 st
  • Förlag: McGraw Hill / Asia
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

"Analysis for Marketing Planning, 7/e" by Lehmann and Winer focuses on the analysis needed for sound Marketing decisions and is structured around the core marketing document - the Marketing Plan. Whether studying Marketing strategy or Product/Brand Management decisions, students need to be able to make decisions based from sound analysis. This book does not attempt to cover all aspects of the marketing plan; rather it focuses on the analysis pertaining to a product's environment, customers and competitors. Table of contents: 1. Marketing planning. 2. Defining the competitive set. 3. Industry analysis. 4. Competitor analysis. 5. Customer analysis. 6. Market potential and sales forecasting. 7. Developing marketing strategy. Index.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Analysis for Marketing Planning (2008)

I februari 2008 släpptes boken Analysis for Marketing Planning skriven av Donald Lehmann. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 288 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw Hill / Asia.

Köp boken Analysis for Marketing Planning på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Analysis for Marketing Planning (Upplaga 7)

Harvard

Lehmann, D. (2008). Analysis for Marketing Planning. 7:e uppl. McGraw Hill / Asia.

Oxford

Lehmann, Donald, Analysis for Marketing Planning, 7 uppl. (McGraw Hill / Asia, 2008).

APA

Lehmann, D. (2008). Analysis for Marketing Planning (7:e uppl.). McGraw Hill / Asia.

Vancouver

Lehmann D. Analysis for Marketing Planning. 7:e uppl. McGraw Hill / Asia; 2008.