Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna; Matt Haig; 2005
Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna; Matt Haig; 2005

Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéernaUpplaga 1

av Matt Haig

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789147076888
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I den här boken avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspiration. Läs mer Eftersom alla varumärken är olika är det inte helt enkelt att identifiera gemensamma framgångsfaktorer. Och med tanke på att branding går ut på att skapa en unik identitet blir det absurt att söka efter en enkel vinnarformel. Författaren bjuder oss istället på en fascinerande rundtur i varumärkenas "Hall of Fame". Från Nike till Harry Potter och Absolut Vodka, med unika insikter i hur man kan lyfta ett varumärke och segla ifrån konkurrenterna. Om författarna Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker. Översättning: Karin Ashing

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna (2005)

I december 2005 släpptes boken Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna skriven av Matt Haig. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna på Studentapan och spara pengar.

Referera till Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna (Upplaga 1)

Harvard

Haig, M. (2005). Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Haig, Matt, Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna, 1 uppl. (Liber, 2005).

APA

Haig, M. (2005). Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Haig M. Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna. 1:a uppl. Liber; 2005.