Att skapa nya affärer; Björn Bjerke; 1990
1 säljare

Att skapa nya affärer Upplaga 1

av Björn Bjerke
Dagens motto är förändring. Ingen kommer undan den. Men det finns flera slag av förändringar. Två traditionella slag är tillfälliga avbrott i vardagsrutinerna och plötsliga, abrupta förskjutningar i företagens omvärld.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Dagens motto är förändring. Ingen kommer undan den. Men det finns flera slag av förändringar. Två traditionella slag är tillfälliga avbrott i vardagsrutinerna och plötsliga, abrupta förskjutningar i företagens omvärld.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1990
ISBN: 9789144448114
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 732 st
Dagens motto är förändring. Ingen kommer undan den. Men det finns flera slag av förändringar. Två traditionella slag är tillfälliga avbrott i vardagsrutinerna och plötsliga, abrupta förskjutningar i företagens omvärld.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Dagens motto är förändring. Ingen kommer undan den. Men det finns flera slag av förändringar. Två traditionella slag är tillfälliga avbrott i vardagsrutinerna och plötsliga, abrupta förskjutningar i företagens omvärld.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
200 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
200 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar