Business marketing management : B2B; Michael D. Hutt; 2007
Business marketing management : B2B; Michael D. Hutt; 2007

Business marketing management : B2BUpplaga 9

av Michael D. Hutt

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780324361049
  • Sidor: 658 st
  • Förlag: Thomson South-Western
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Providing the most current and complete treatment of business-to-business marketing, this comprehensive market leader captures and integrates the latest developments in market analysis, relationship management, supply chain management, marketing strategy development, and electronic commerce. Popular in both the United States and Europe since its first edition, the text provides expanded treatment of relationship strategies, the technology adoption life cycle, strategy formulation in high-tech industries, new product and service development for business markets, and Internet strategies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business marketing management : B2B (2007)

2007 släpptes boken Business marketing management : B2B skriven av Michael D. Hutt. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 658 sidor. Förlaget bakom boken är Thomson South-Western.

Köp boken Business marketing management : B2B på Studentapan och spara pengar.

Referera till Business marketing management : B2B (Upplaga 9)

Harvard

Hutt, M. D. (2007). Business marketing management : B2B. 9:e uppl. Thomson South-Western.

Oxford

Hutt, Michael D., Business marketing management : B2B, 9 uppl. (Thomson South-Western, 2007).

APA

Hutt, M. D. (2007). Business marketing management : B2B (9:e uppl.). Thomson South-Western.

Vancouver

Hutt MD. Business marketing management : B2B. 9:e uppl. Thomson South-Western; 2007.