Cash Management för företag; Lars F. Hammarlund, Per Mackén, Sven-Erik Jacobson, Claes-Göran Larsson; 2013
5 säljare

Cash Management för företag Upplaga 11

av Lars F. Hammarlund, Per Mackén, Sven-Erik Jacobson, Claes-Göran Larsson
Denna bok är en klassiker som vi nu erbjuder i ny skepnad. Sedan Claes-Göran Larsson skrev första upplagan år 1982 har boken haft en unik ställning på den svenska marknaden. Den efterfrågas i utbildningar och kurser och täcker mycket av den enorma efterfrågan på kunskap inom cash management som finns på marknaden. Den nya upplagan av Cash Managemanent för företag breddar och fördjupar ämnet, som här definieras som hantering av likvida medel. De ämnesområden som behandlas i boken utgår från företagets betalningsströmmar och visar på potentialen med att arbeta med väl genomtänkta Cash management-rutiner.

Författarna har gjort en betydande breddning av innehållet och lagt det på en nivå som ger läsaren full behållning, relevant kunskap och nya insikter inom området. En modern bok med ett modernt synsätt på cash management som vänder sig till universitet och högskolor, ekonomi- och finans­avdelningar inom både större och mindre företag, arbetsmarknadens organisationer, offentlig verksamhet, bank och försäkring, revisorer och redovisningskonsulter m.fl. Boken fungerar utomordentligt som underlag för cash managementförbättringar, som ett hjälpmedel i vardagen och som uppslagsverk.
Denna bok är en klassiker som vi nu erbjuder i ny skepnad. Sedan Claes-Göran Larsson skrev första upplagan år 1982 har boken haft en unik ställning på den svenska marknaden. Den efterfrågas i utbildningar och kurser och täcker mycket av den enorma efterfrågan på kunskap inom cash management som finns på marknaden. Den nya upplagan av Cash Managemanent för företag breddar och fördjupar ämnet, som här definieras som hantering av likvida medel. De ämnesområden som behandlas i boken utgår från företagets betalningsströmmar och visar på potentialen med att arbeta med väl genomtänkta Cash management-rutiner.

Författarna har gjort en betydande breddning av innehållet och lagt det på en nivå som ger läsaren full behållning, relevant kunskap och nya insikter inom området. En modern bok med ett modernt synsätt på cash management som vänder sig till universitet och högskolor, ekonomi- och finans­avdelningar inom både större och mindre företag, arbetsmarknadens organisationer, offentlig verksamhet, bank och försäkring, revisorer och redovisningskonsulter m.fl. Boken fungerar utomordentligt som underlag för cash managementförbättringar, som ett hjälpmedel i vardagen och som uppslagsverk.
Upplaga: 11e upplagan
Utgiven: 2013
ISBN: 9789144082530
Förlag: Studentlitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 289 st
Denna bok är en klassiker som vi nu erbjuder i ny skepnad. Sedan Claes-Göran Larsson skrev första upplagan år 1982 har boken haft en unik ställning på den svenska marknaden. Den efterfrågas i utbildningar och kurser och täcker mycket av den enorma efterfrågan på kunskap inom cash management som finns på marknaden. Den nya upplagan av Cash Managemanent för företag breddar och fördjupar ämnet, som här definieras som hantering av likvida medel. De ämnesområden som behandlas i boken utgår från företagets betalningsströmmar och visar på potentialen med att arbeta med väl genomtänkta Cash management-rutiner.

Författarna har gjort en betydande breddning av innehållet och lagt det på en nivå som ger läsaren full behållning, relevant kunskap och nya insikter inom området. En modern bok med ett modernt synsätt på cash management som vänder sig till universitet och högskolor, ekonomi- och finans­avdelningar inom både större och mindre företag, arbetsmarknadens organisationer, offentlig verksamhet, bank och försäkring, revisorer och redovisningskonsulter m.fl. Boken fungerar utomordentligt som underlag för cash managementförbättringar, som ett hjälpmedel i vardagen och som uppslagsverk.
Denna bok är en klassiker som vi nu erbjuder i ny skepnad. Sedan Claes-Göran Larsson skrev första upplagan år 1982 har boken haft en unik ställning på den svenska marknaden. Den efterfrågas i utbildningar och kurser och täcker mycket av den enorma efterfrågan på kunskap inom cash management som finns på marknaden. Den nya upplagan av Cash Managemanent för företag breddar och fördjupar ämnet, som här definieras som hantering av likvida medel. De ämnesområden som behandlas i boken utgår från företagets betalningsströmmar och visar på potentialen med att arbeta med väl genomtänkta Cash management-rutiner.

Författarna har gjort en betydande breddning av innehållet och lagt det på en nivå som ger läsaren full behållning, relevant kunskap och nya insikter inom området. En modern bok med ett modernt synsätt på cash management som vänder sig till universitet och högskolor, ekonomi- och finans­avdelningar inom både större och mindre företag, arbetsmarknadens organisationer, offentlig verksamhet, bank och försäkring, revisorer och redovisningskonsulter m.fl. Boken fungerar utomordentligt som underlag för cash managementförbättringar, som ett hjälpmedel i vardagen och som uppslagsverk.
Begagnad bok
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar