Consumer behavior : building marketing strategy; Del I. Hawkins; 2013
Consumer behavior : building marketing strategy; Del I. Hawkins; 2013

Consumer behavior : building marketing strategyUpplaga 12

av Del I. Hawkins

  • Upplaga: 12e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780071315128
  • Sidor: 832 st
  • Förlag: McGraw-Hill Irwin
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Consumer Behavior: Building Marketing Strategy provides students with a usable, strategic understanding of consumer behavior. The authors believe that knowledge of the factors that influence consumer behavior can, with practice, be used to develop sound marketing strategy. As a consequence, the text integrates theory, strategy-based examples, and application.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior : building marketing strategy (2013)

2013 släpptes boken Consumer behavior : building marketing strategy skriven av Del I. Hawkins. Det är den 12e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 832 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Irwin.

Köp boken Consumer behavior : building marketing strategy på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer behavior : building marketing strategy (Upplaga 12)

Harvard

Hawkins, D. I. (2013). Consumer behavior : building marketing strategy. 12:e uppl. McGraw-Hill Irwin.

Oxford

Hawkins, Del I., Consumer behavior : building marketing strategy, 12 uppl. (McGraw-Hill Irwin, 2013).

APA

Hawkins, D. I. (2013). Consumer behavior : building marketing strategy (12:e uppl.). McGraw-Hill Irwin.

Vancouver

Hawkins DI. Consumer behavior : building marketing strategy. 12:e uppl. McGraw-Hill Irwin; 2013.