Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1; Linda Rampell; 2007
Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1; Linda Rampell; 2007

Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1

av Linda Rampell

  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789197655712
  • Sidor: 221 st
  • Förlag: Gabor Palotai Publisher
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Designdarwinismen är ett panorama över 2000-talets självförbättrarkultur. Där shopping har blivit ett livsprojekt. Samtidigt som förskjutningen från varumärke till människomärke har fullbordats. Människor strävar efter den status som märket utlovar. De kan till och med göra karriär genom konsumtion. Designdarwinismen behandlar nutida konsumtions- och varumärkeskulturer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1 (2007)

I november 2007 släpptes boken Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1 skriven av Linda Rampell. Den är skriven på svenska och består av 221 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Gabor Palotai Publisher.

Köp boken Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1

Harvard

Rampell, L. (2007). Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1. Gabor Palotai Publisher.

Oxford

Rampell, Linda, Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1 (Gabor Palotai Publisher, 2007).

APA

Rampell, L. (2007). Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1. Gabor Palotai Publisher.

Vancouver

Rampell L. Designdarwinismen : Homo Kapitalismus del 1. Gabor Palotai Publisher; 2007.