Dictionary of Marketing Terms; Betsy-Ann Toffler, Jane Hunter Imber; 1996
Begagnad
Dictionary of Marketing Terms; Betsy-Ann Toffler, Jane Hunter Imber; 1996
Begagnad

Dictionary of Marketing TermsUpplaga 2

av Betsy-Ann Toffler, Jane Hunter Imber

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9780812017830
  • Sidor: 579 st
  • Förlag: Barron's Educational Series Inc.,U.S.
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Provides definitions for a variety of terms associated with radio, television, print, and direct-mail advertising.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Dictionary of Marketing Terms (1996)

I december 1996 släpptes boken Dictionary of Marketing Terms skriven av Betsy-Ann Toffler, Jane Hunter Imber. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 579 sidor. Förlaget bakom boken är Barron's Educational Series Inc., U.S..

Köp boken Dictionary of Marketing Terms på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Dictionary of Marketing Terms (Upplaga 2)

Harvard

Toffler, B.-A. & Imber, J. H. (1996). Dictionary of Marketing Terms. 2:a uppl. Barron’s Educational Series Inc.,U.S.

Oxford

Toffler, Betsy-Ann & Imber, Jane Hunter, Dictionary of Marketing Terms, 2 uppl. (Barron’s Educational Series Inc.,U.S., 1996).

APA

Toffler, B.-A., & Imber, J. H. (1996). Dictionary of Marketing Terms (2:a uppl.). Barron’s Educational Series Inc.,U.S.

Vancouver

Toffler BA, Imber JH. Dictionary of Marketing Terms. 2:a uppl. Barron’s Educational Series Inc.,U.S.; 1996.