Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter; Bo Bergström; 2001
Begagnad
Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter; Bo Bergström; 2001
Begagnad

Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajterUpplaga 3

av Bo Bergström

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789172034266
  • Sidor: 303 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Ny omarbetad upplaga. En efterlängtad ny upplaga av Effektiv visuell kommunikation. Det har tagit sin tid eftersom det har blivit en helt ny bok, en reviderad, utvecklad, utökad och omarbetad tredje upplaga. Här finns ett tydligt fokus, inte bara på print utan även på film och webbsajter och dessutom på dramaturgi och berättarteknik. Andra områden som har utvecklats är resonemanget om det strategiska förarbetet, om varumärkesbyggande, budskapsutformning, bildkommunikation och bildretorik, webbdesign och grunderna för arbete med filmkamera. Dessutom har ett nyskrivet kapitel om text och om ljud tillkommit. En komplett bok om allt som rör effektiv visuell kommunikation. I tävlingen Svenska Publishing-Priset 2001 vann Bo Bergströms bok Bild och Budskap (Carlsson Bokförlag) klassen Fackböcker.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (2001)

2001 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter skriven av Bo Bergström. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 303 sidor. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter på Studentapan och spara pengar.

Finns i 4 upplagor

Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (Upplaga 3)

Harvard

Bergström, B. (2001). Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter. 3:e uppl. Carlsson.

Oxford

Bergström, Bo, Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter, 3 uppl. (Carlsson, 2001).

APA

Bergström, B. (2001). Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (3:e uppl.). Carlsson.

Vancouver

Bergström B. Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter. 3:e uppl. Carlsson; 2001.

Alla upplagor