Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter; Bo Bergström; 2003
Begagnad
Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter; Bo Bergström; 2003
Begagnad

Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajterUpplaga 4

av Bo Bergström

5.0 (1)

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789172035423
  • Sidor: 303 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Ny utgåva har ISBN 9172036818

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (2003)

2003 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter skriven av Bo Bergström. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 303 sidor. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter på Studentapan och spara pengar.

Finns i 4 upplagor

Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (Upplaga 4)

Harvard

Bergström, B. (2003). Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter. 4:e uppl. Carlsson.

Oxford

Bergström, Bo, Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter, 4 uppl. (Carlsson, 2003).

APA

Bergström, B. (2003). Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter (4:e uppl.). Carlsson.

Vancouver

Bergström B. Effektiv visuell kommunikation : hur man får ett budskap att nå fram i print, film och webbsajter. 4:e uppl. Carlsson; 2003.

Alla upplagor