Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460; Inger Hensvold; 2006
Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460; Inger Hensvold; 2006

Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460

av Inger Hensvold

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789185589180
  • Sidor: 154 st
  • Förlag: Myndigheten för Skolutveckling
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 skriven av Inger Hensvold. Den är skriven på svenska och består av 154 sidor. Förlaget bakom boken är Myndigheten för Skolutveckling.

Köp boken Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460

Harvard

Hensvold, I. (2006). Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten för Skolutveckling.

Oxford

Hensvold, Inger, Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460 (Myndigheten för Skolutveckling, 2006).

APA

Hensvold, I. (2006). Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten för Skolutveckling.

Vancouver

Hensvold I. Elevaktiva arbetsmodeller och lärande i grundskolan: en kunskapsöversiktUtgåva 30 av Forskning i fokus, ISSN 1651-3460. Myndigheten för Skolutveckling; 2006.