Fashion Marketing Communications; Gaynor Lea-Greenwood; 2012
Fashion Marketing Communications; Gaynor Lea-Greenwood; 2012

Fashion Marketing CommunicationsUpplaga 1

av Gaynor Lea-Greenwood

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781405150606
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Fashion is all about image. Consequently, fashion marketing communications – encompassing image management and public relations, branding, visual merchandising, publicity campaigns, handling the media, celebrity endorsement and sponsorship, crisis management etc. – have become increasingly important in the fashion business. This textbook for students of fashion design, fashion marketing, communications and the media sets out all that they need for the increasing number of courses in which the subject is a part.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Fashion Marketing Communications (2012)

I december 2012 släpptes boken Fashion Marketing Communications skriven av Gaynor Lea-Greenwood. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 192 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Fashion Marketing Communications på Studentapan och spara uppåt 38% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Fashion Marketing Communications (Upplaga 1)

Harvard

Lea-Greenwood, G. (2012). Fashion Marketing Communications. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Lea-Greenwood, Gaynor, Fashion Marketing Communications, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2012).

APA

Lea-Greenwood, G. (2012). Fashion Marketing Communications (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Lea-Greenwood G. Fashion Marketing Communications. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2012.