Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer; Karin Winroth; 2020
spara 34%
5+ säljare

Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer Upplaga 1

av Karin Winroth
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer.

"Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!"

Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication

"Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!"

Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer.

"Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!"

Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication

"Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!"

Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2020
ISBN: 9789188849502
Förlag: Ekerlids
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 159 st
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer.

"Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!"

Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication

"Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!"

Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare - modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden, Elin Kling och ryskan Miroslava Duma. Författaren bjuder också på en djupdykning i konsumtionskultur, sociala karriärer och digitala äventyr bland modeeliten. Här berättar också en världskänd entreprenör, med nära koppling till modebranschen, om sin passion - att förvalta och förnya hästkrafter, varumärken och affärer.

"Boken är en tidsmarkör inom modebranschen. Spännande och relevant!"

Camilla Modin Djanaieff, grundare av Modin Communication

"Formatet fungerar riktigt bra. Otroligt spännande och bra skrivet!"

Tommy Larsson Segerlind, ekon. dr. och ansvarig för programmet Entreprenörskap, innovation och marknad vid Södertörns Högskola.
Begagnad bok
125 kr189 krSpara 64 kr (34%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
125 kr189 krSpara 64 kr (34%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar