Företag som kulturella uttryck; Miriam Salzer-Mörling; 1998
Företag som kulturella uttryck; Miriam Salzer-Mörling; 1998

Företag som kulturella uttryckUpplaga 1

av Miriam Salzer-Mörling

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789197320023
  • Sidor: 213 st
  • Förlag: Academia adacta
  • Språk: Svenska

Om boken

1998 släpptes boken Företag som kulturella uttryck skriven av Miriam Salzer-Mörling. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 213 sidor. Förlaget bakom boken är Academia adacta.

Köp boken Företag som kulturella uttryck på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Företag som kulturella uttryck (Upplaga 1)

Harvard

Salzer-Mörling, M. (1998). Företag som kulturella uttryck. 1:a uppl. Academia adacta.

Oxford

Salzer-Mörling, Miriam, Företag som kulturella uttryck, 1 uppl. (Academia adacta, 1998).

APA

Salzer-Mörling, M. (1998). Företag som kulturella uttryck (1:a uppl.). Academia adacta.

Vancouver

Salzer-Mörling M. Företag som kulturella uttryck. 1:a uppl. Academia adacta; 1998.