Global marketing : foreign entry, local marketing & global management; Johny K. Johansson; 2000
Begagnad
Global marketing : foreign entry, local marketing & global management; Johny K. Johansson; 2000
Begagnad

Global marketing : foreign entry, local marketing & global managementUpplaga 2

av Johny K. Johansson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780071169615
  • Sidor: 604 st
  • Förlag: Irwin/McGraw-Hill
  • Språk: Engelska

Om boken

This updated text offers a three-pronged approach to globalmanagement, foreign entry, local marketing and global marketing. Itaddresses how to market an existing product in global markets anddiscusses how a company develops a new product for a global market. This discussion takes into consideration the culture and needs ofthose customers.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing : foreign entry, local marketing & global management (2000)

2000 släpptes boken Global marketing : foreign entry, local marketing & global management skriven av Johny K. Johansson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 604 sidor. Förlaget bakom boken är Irwin/McGraw-Hill.

Köp boken Global marketing : foreign entry, local marketing & global management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Global marketing : foreign entry, local marketing & global management (Upplaga 2)

Harvard

Johansson, J. K. (2000). Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 2:a uppl. Irwin/McGraw-Hill.

Oxford

Johansson, Johny K., Global marketing : foreign entry, local marketing & global management, 2 uppl. (Irwin/McGraw-Hill, 2000).

APA

Johansson, J. K. (2000). Global marketing : foreign entry, local marketing & global management (2:a uppl.). Irwin/McGraw-Hill.

Vancouver

Johansson JK. Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 2:a uppl. Irwin/McGraw-Hill; 2000.