Handbok i mobil marknadsföring; Emil Holmström; 2015

Handbok i mobil marknadsföring

av Emil Holmström
Den här boken hjälper dig att: – Arbeta långsamt med mobilen för att nå dina affärsmål. – Skapa en effektiv dialog med dina kunder ända ner på individnivå. – Kommunicera effektivt i ett litet format. – Ta fram appar som hjälper dig att komma närmare dina kunder. – Dra nytta av geografisk information för att sälja mer. – Koppla ihop den mobilen med den fysiska verkligheten. – Ta del av de viktigaste mobila trenderna idag.
Den här boken hjälper dig att: – Arbeta långsamt med mobilen för att nå dina affärsmål. – Skapa en effektiv dialog med dina kunder ända ner på individnivå. – Kommunicera effektivt i ett litet format. – Ta fram appar som hjälper dig att komma närmare dina kunder. – Dra nytta av geografisk information för att sälja mer. – Koppla ihop den mobilen med den fysiska verkligheten. – Ta del av de viktigaste mobila trenderna idag.
Utgiven: 2015
ISBN: 9789186909505
Förlag: Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 128 st
Den här boken hjälper dig att: – Arbeta långsamt med mobilen för att nå dina affärsmål. – Skapa en effektiv dialog med dina kunder ända ner på individnivå. – Kommunicera effektivt i ett litet format. – Ta fram appar som hjälper dig att komma närmare dina kunder. – Dra nytta av geografisk information för att sälja mer. – Koppla ihop den mobilen med den fysiska verkligheten. – Ta del av de viktigaste mobila trenderna idag.
Den här boken hjälper dig att: – Arbeta långsamt med mobilen för att nå dina affärsmål. – Skapa en effektiv dialog med dina kunder ända ner på individnivå. – Kommunicera effektivt i ett litet format. – Ta fram appar som hjälper dig att komma närmare dina kunder. – Dra nytta av geografisk information för att sälja mer. – Koppla ihop den mobilen med den fysiska verkligheten. – Ta del av de viktigaste mobila trenderna idag.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)