I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning; Kaare Skagen; 2004
Begagnad
I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning; Kaare Skagen; 2004
Begagnad

I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning

av Kaare Skagen

  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9788276345100
  • Sidor: 174 st
  • Förlag: Høyskoleforlaget
  • Språk: Norska

Om boken

Boken gir en innføring i de ti viktigste modellene innenfor pedagogisk veiledning. De ti modellene blir presentert med historisk bakgrunn, sentrale begreper, perspektiv på veilederrolle og metoder. Hvert kapittel har kritikk av og innvendinger mot modellene. Boken inneholder dessuten en fortelling om fire studenter og deres reaksjoner på møtet med veiledningsmodellene. Dette er den eneste boken på norsk som gir en oversikt over alle aktuelle retninger innenfor pedagogisk veiledning. Forfatteren er professor i pedagogikk, med doktorgrad i veiledning. Han har fra før utgitt boken?Pedagogikkens elendighet? (2002). Litteraturliste følger hvert kapittel. 174 s. hf. 2004.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning (2004)

2004 släpptes boken I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning skriven av Kaare Skagen. Den är skriven på norska och består av 174 sidor. Förlaget bakom boken är Høyskoleforlaget.

Köp boken I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning

Harvard

Skagen, K. (2004). I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning. Høyskoleforlaget.

Oxford

Skagen, Kaare, I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning (Høyskoleforlaget, 2004).

APA

Skagen, K. (2004). I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning. Høyskoleforlaget.

Vancouver

Skagen K. I veiledningens landskap : innføring i veiledning og rådgivning. Høyskoleforlaget; 2004.