Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet; Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet; 2006
Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet; Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet; 2006

Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet

av Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789185095117
  • Sidor: 4 st
  • Förlag: Specialpedagogiska institutet ; Stockholm
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet skriven av Mats Myrberg, Anna-Lena Lange, Specialpedagogiska institutet. Den är skriven på svenska och består av 4 sidor. Förlaget bakom boken är Specialpedagogiska institutet , Stockholm.

Köp boken Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet

Harvard

Myrberg, M., Lange, A.-L. & institutet, S. (2006). Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet ; Stockholm.

Oxford

Myrberg, Mats, Lange, Anna-Lena & institutet, Specialpedagogiska, Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet (Specialpedagogiska institutet ; Stockholm, 2006).

APA

Myrberg, M., Lange, A.-L., & institutet, S. (2006). Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet ; Stockholm.

Vancouver

Myrberg M, Lange AL, institutet S. Identifiering, diagnostik samt specialpedagogiska insatser för elever med  läs- och skrivsvårigheter : Konsensusprojektet. Specialpedagogiska institutet ; Stockholm; 2006.