International marketing; Pervez N. Ghauri; 2006
Begagnad
International marketing; Pervez N. Ghauri; 2006
Begagnad

International marketingUpplaga 2

av Pervez N. Ghauri

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780077108304
  • Sidor: 624 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Offers a global treatment of international marketing - providing students with the resources they need to grasp the complexities and issues when marketing across borders.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International marketing (2006)

2006 släpptes boken International marketing skriven av Pervez N. Ghauri. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education som har sitt säte i New york.

Köp boken International marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till International marketing (Upplaga 2)

Harvard

Ghauri, P. N. (2006). International marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education.

Oxford

Ghauri, Pervez N., International marketing, 2 uppl. (McGraw-Hill Education, 2006).

APA

Ghauri, P. N. (2006). International marketing (2:a uppl.). McGraw-Hill Education.

Vancouver

Ghauri PN. International marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill Education; 2006.

Alla upplagor