International marketing; Pervez N. Ghauri; 2010
International marketing; Pervez N. Ghauri; 2010

International marketingUpplaga 3

av Pervez N. Ghauri

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780077122850
  • Sidor: 728 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education ; London
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The third edition of International Marketing provides a complete introduction to international marketing in the twenty-first century. With up-to-date coverage of all core topics, an accessible writing style and distinct emphasis on culture, this new edition facilitates a deeper understanding of the subject. One of the only books to take a truly international approach, its an ideal text for students studying international marketing. (McGraw-Hill)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International marketing (2010)

2010 släpptes boken International marketing skriven av Pervez N. Ghauri. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 728 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education , London.

Köp boken International marketing på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till International marketing (Upplaga 3)

Harvard

Ghauri, P. N. (2010). International marketing. 3:e uppl. McGraw-Hill Higher Education ; London.

Oxford

Ghauri, Pervez N., International marketing, 3 uppl. (McGraw-Hill Higher Education ; London, 2010).

APA

Ghauri, P. N. (2010). International marketing (3:e uppl.). McGraw-Hill Higher Education ; London.

Vancouver

Ghauri PN. International marketing. 3:e uppl. McGraw-Hill Higher Education ; London; 2010.

Alla upplagor