Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv; Carl-Axel Engdahl; 2006
Begagnad
Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv; Carl-Axel Engdahl; 2006
Begagnad

Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektivUpplaga 1

av Carl-Axel Engdahl

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789144044293
  • Sidor: 363 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv (2006)

I mars 2006 släpptes boken Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv skriven av Carl-Axel Engdahl. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 363 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv på Studentapan och spara pengar.

Referera till Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv (Upplaga 1)

Harvard

Engdahl, C.-A. (2006). Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Engdahl, Carl-Axel, Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2006).

APA

Engdahl, C.-A. (2006). Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Engdahl CA. Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2006.