Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media; Jennie Zetterström; 2025
Helt ny
Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media; Jennie Zetterström; 2025
Helt ny

Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och mediaUpplaga 1

av Jennie Zetterström

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2025
  • ISBN: 9789147153671
  • Sidor: 148 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Hur gör du för att få tidningen att skriva om det du vill berätta? Vad gör du när en journalist ringer samtidigt som du står mitt i det dagliga arbetet och löser problem? Hur kan du få olika medier att rapportera om allt bra ni gör? Intervjun – tala framgångsrikt med journalister och media visar hur du gör för att nå ut med ditt budskap. Den vägleder dig genom hela intervjun – före, under och efter. Du får strategier för olika intervjusituationer, som direktsändning i radio och tv, hur du hanterar en digital intervju och hur du klarar den negativa intervjun. Boken ger dig en mängd konkreta tips och praktiska verktyg som du kan börja använda redan i dag. Den förklarar skillnaden mellan mediernas och näringslivets logik och varför det är så viktigt att förstå den för att kunna nå ut med sitt budskap. Bokens utgångspunkt är att fler företag och organisationer ska kunna och våga ta plats i samhällsdebatten – och att de som kliver fram ska ha rätt förutsättningar för att lyckas. Om författaren Jennie Zetterström har över tjugo års erfarenhet av krishantering och presstöd till chefer och talespersoner inom regering, myndigheter, kommuner, ideella organisationer och näringsliv. Hon driver kommunikationsbyrån Buzzmore.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media (2025)

I juni 2025 släpptes boken Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media skriven av Jennie Zetterström. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 148 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media på Studentapan och spara pengar.

Referera till Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media (Upplaga 1)

Harvard

Zetterström, J. (2025). Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Zetterström, Jennie, Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media, 1 uppl. (Liber, 2025).

APA

Zetterström, J. (2025). Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Zetterström J. Intervjun : tala framgångsrikt med journalister och media. 1:a uppl. Liber; 2025.