ITIL For Dummies; Peter Farenden; 2012
ITIL For Dummies; Peter Farenden; 2012

ITIL For DummiesUpplaga 1

av Peter Farenden

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781119950134
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

ITIL For Dummies provides an easy-to-understand introduction to using best practice guidance within IT service management. It breaks down the 5 stages of the service lifecycle into digestible chunks, helping you to ensure that customers receive the best possible IT experience. Whether readers need to identify their customers' needs, design and implement a new IT service, or monitor and improve an existing service, this official guide provides a support framework for IT-related activities and the interactions of IT technical personnel with business customers and users. Understanding how ITIL can help you Getting to grips with ITIL processes and the service lifecycle Implementing ITIL into your day to day work Learn key skills in planning and carrying out design and implementation projects

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om ITIL For Dummies (2012)

I mars 2012 släpptes boken ITIL For Dummies skriven av Peter Farenden. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken ITIL For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till ITIL For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Farenden, P. (2012). ITIL For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Farenden, Peter, ITIL For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2012).

APA

Farenden, P. (2012). ITIL For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Farenden P. ITIL For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2012.