Key Account Management; Peter Cheverton; 2012
2 säljare

Key Account Management Upplaga 4

av Peter Cheverton
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.

Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.

Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.

Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.

Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Upplaga: 4e upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789144059006
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 361 st
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.

Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.

Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder.

Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi.

Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Begagnad bok
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar