Kleppner's advertising procedure; W. Ronald Lane; 2008
Kleppner's advertising procedure; W. Ronald Lane; 2008

Kleppner's advertising procedureUpplaga 17

av W. Ronald Lane

  • Upplaga: 17e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780132308298
  • Sidor: 864 st
  • Förlag: Pearson/Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

There are few areas of business and marketing that operate in a more dynamic atmosphere than advertising and promotion. The process of new product and target audience research, branding and product development, executing creative sales approaches, and selecting media and non-traditional marketing communication placement are part of an evolving process that is undergoing dramatic change. The primary reason for publication of this new edition is to reflect this environment.Account people and creative people in the field of marketing communication, branding, integrated communications, and new media advertising.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kleppner's advertising procedure (2008)

2008 släpptes boken Kleppner's advertising procedure skriven av W. Ronald Lane. Det är den 17e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 864 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson/Prentice Hall.

Köp boken Kleppner's advertising procedure på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kleppner's advertising procedure (Upplaga 17)

Harvard

Lane, W. R. (2008). Kleppner’s advertising procedure. 17:e uppl. Pearson/Prentice Hall.

Oxford

Lane, W. Ronald, Kleppner’s advertising procedure, 17 uppl. (Pearson/Prentice Hall, 2008).

APA

Lane, W. R. (2008). Kleppner’s advertising procedure (17:e uppl.). Pearson/Prentice Hall.

Vancouver

Lane WR. Kleppner’s advertising procedure. 17:e uppl. Pearson/Prentice Hall; 2008.