Köpa och sälja företag - Strategi, värdering, genomförande; Sven-Erik Johansson, Magnus Hult; 2002

Köpa och sälja företag - Strategi, värdering, genomförande

av Sven-Erik Johansson, Magnus Hult
Köpa och sälja företag vänder sig till både företagare och revisorer, redovisningskonsulter, medarbetare på banker och andra företagsrådgivare som arbetar företrädesvis med mindre och medelstora företag. Den är också lämplig litteratur som introduktion till området för studerande i företagsekonomi vid högskolor och universitet.
Boken behandlar på ett lättillgängligt och konkret sätt områden som ägarstrategi, företagsanalys, värdering, skattekonsekvenser, förhandling och genomförande.
Köpa och sälja företag vänder sig till både företagare och revisorer, redovisningskonsulter, medarbetare på banker och andra företagsrådgivare som arbetar företrädesvis med mindre och medelstora företag. Den är också lämplig litteratur som introduktion till området för studerande i företagsekonomi vid högskolor och universitet.
Boken behandlar på ett lättillgängligt och konkret sätt områden som ägarstrategi, företagsanalys, värdering, skattekonsekvenser, förhandling och genomförande.
Utgiven: 2002
ISBN: 9789175486529
Förlag: Industrilitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 87 st
Köpa och sälja företag vänder sig till både företagare och revisorer, redovisningskonsulter, medarbetare på banker och andra företagsrådgivare som arbetar företrädesvis med mindre och medelstora företag. Den är också lämplig litteratur som introduktion till området för studerande i företagsekonomi vid högskolor och universitet.
Boken behandlar på ett lättillgängligt och konkret sätt områden som ägarstrategi, företagsanalys, värdering, skattekonsekvenser, förhandling och genomförande.
Köpa och sälja företag vänder sig till både företagare och revisorer, redovisningskonsulter, medarbetare på banker och andra företagsrådgivare som arbetar företrädesvis med mindre och medelstora företag. Den är också lämplig litteratur som introduktion till området för studerande i företagsekonomi vid högskolor och universitet.
Boken behandlar på ett lättillgängligt och konkret sätt områden som ägarstrategi, företagsanalys, värdering, skattekonsekvenser, förhandling och genomförande.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)