Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets; Philip Kotler; 1999
Begagnad
Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets; Philip Kotler; 1999
Begagnad

Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets

av Philip Kotler

  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780684860381
  • Förlag: Simon & Schuster
  • Språk: Engelska

Om boken

1999 släpptes boken Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets skriven av Philip Kotler. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Simon & Schuster.

Köp boken Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets

Harvard

Kotler, P. (1999). Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets. Simon & Schuster.

Oxford

Kotler, Philip, Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets (Simon & Schuster, 1999).

APA

Kotler, P. (1999). Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets. Simon & Schuster.

Vancouver

Kotler P. Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets. Simon & Schuster; 1999.