Kvalitet och tjänsteutveckling; Bo Edvardsson; 1996

Kvalitet och tjänsteutveckling Upplaga 1

av Bo Edvardsson
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1996
ISBN: 9789144001548
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 254 st
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)