Kvalitetskartor; Bo Edvardsson; 1996
Begagnad
Kvalitetskartor; Bo Edvardsson; 1996
Begagnad

KvalitetskartorUpplaga 1

av Bo Edvardsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9789144002422
  • Sidor: 40 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Kommuninvånarna har rätt att kräva bästa möjliga service för de skatter de betalar - och vem är bättre på att bedöma kvaliteten i den kommunala servicen än de som använder den? Detta är utgångspunkten för det arbetssätt som presenteras i den här skriften och som visar hur det moderna kvalitetstänkandet kan ges en väg in också i den kommunala verksamheten. Här presenteras kvalitetskartor som ett enkelt hjälpmedel i arbetet med kvalitetsutveckling. Samtidigt sätter skriften in kvalitetsfrågor i ett sammanhang där också målstyrning, resultatuppföljning och dialogen mellan förtroendevalda, invånare och personal ingår. Skriften bygger på erfarenheter från det arbete med kvalitetsutveckling inom allmän tjänsteproduktion som bedrivits av Centrum för tjänsteforskning i Karlstad. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kvalitetskartor (1996)

I januari 1996 släpptes boken Kvalitetskartor skriven av Bo Edvardsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 40 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Kvalitetskartor på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kvalitetskartor (Upplaga 1)

Harvard

Edvardsson, B. (1996). Kvalitetskartor. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Edvardsson, Bo, Kvalitetskartor, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 1996).

APA

Edvardsson, B. (1996). Kvalitetskartor (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Edvardsson B. Kvalitetskartor. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 1996.