Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer; Philip Kotler, Fernando Trias de Bes; 2003
Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer; Philip Kotler, Fernando Trias de Bes; 2003

Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéerUpplaga 1

av Philip Kotler, Fernando Trias de Bes

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789172411104
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Optimal Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Nytt sätt att marknadsföra! Philip Kotler, modern marknadsförings "grå eminens", har i denna bok slagit sig ihop med Fernando Trias de Bes och beskriver en förnyelse av marknadsföring i dessa tider med knivskarp konkurrens. Boken är delvis en manual och delvis en brainstorming-guide. Lateral marknadsföring är ett nytt sätt att tänka i en stenhård och mycket segmenterad marknad där kunderna blir mer och mer immuna mot annonsernas budskap. Lateral marknadsföring kompletterar traditionell marknadsföring genom att hitta alternativa vägar för att utveckla produkter, hitta nya kundgrupper för existerande produkter och kunna använda produkterna på ett helt annat sätt än tidigare. Ett exempel är att istället för att komma med en ny typ av blöja så skapar man en blöja för äldre barn. Ett annat exempel är tabletterna som inte längre bara kan bota huvudvärk och sätta ner febern, utan nu även kan förebygga hjärtattacker.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer (2003)

I december 2003 släpptes boken Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer skriven av Philip Kotler, Fernando Trias de Bes. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är Optimal Förlag.

Köp boken Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P. & Bes, F. T. de (2003). Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer. 1:a uppl. Optimal Förlag.

Oxford

Kotler, Philip & Bes, Fernando Trias de, Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer, 1 uppl. (Optimal Förlag, 2003).

APA

Kotler, P., & Bes, F. T. de. (2003). Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer (1:a uppl.). Optimal Förlag.

Vancouver

Kotler P, Bes FT de. Lateral Marknadsföring: Nya sätt att finna omvälvande idéer. 1:a uppl. Optimal Förlag; 2003.