M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande; John Steinberg, Tobias Hedlund; 2010
Begagnad
M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande; John Steinberg, Tobias Hedlund; 2010
Begagnad

M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärandeUpplaga 1

av John Steinberg, Tobias Hedlund

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789188822178
  • Sidor: 119 st
  • Förlag: Steinbergs Utbildnings
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. Sveriges första bok om lärande och marknadsföring via mobila enheter. När teknik och pedagogik förenas, ändras spelreglerna för marknadsföring, företagsutbildning och skolan. Författarna är fil dr John Steinberg, författare till ett 40-tal böcker inom beteendevetenskap och Tobias Hedlund, expert på mobilt lärande.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande (2010)

I maj 2010 släpptes boken M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande skriven av John Steinberg, Tobias Hedlund. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 119 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Steinbergs Utbildnings.

Köp boken M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande på Studentapan och spara pengar.

Referera till M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande (Upplaga 1)

Harvard

Steinberg, J. & Hedlund, T. (2010). M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. 1:a uppl. Steinbergs Utbildnings.

Oxford

Steinberg, John & Hedlund, Tobias, M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande, 1 uppl. (Steinbergs Utbildnings, 2010).

APA

Steinberg, J., & Hedlund, T. (2010). M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande (1:a uppl.). Steinbergs Utbildnings.

Vancouver

Steinberg J, Hedlund T. M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. 1:a uppl. Steinbergs Utbildnings; 2010.