M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande; John Steinberg, Tobias Hedlund; 2010

M-learning : kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande Upplaga 1

av John Steinberg, Tobias Hedlund
M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. Sveriges första bok om lärande och marknadsföring via mobila enheter. När teknik och pedagogik förenas, ändras spelreglerna för marknadsföring, företagsutbildning och skolan. Författarna är fil dr John Steinberg, författare till ett 40-tal böcker inom beteendevetenskap och Tobias Hedlund, expert på mobilt lärande.
M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. Sveriges första bok om lärande och marknadsföring via mobila enheter. När teknik och pedagogik förenas, ändras spelreglerna för marknadsföring, företagsutbildning och skolan. Författarna är fil dr John Steinberg, författare till ett 40-tal böcker inom beteendevetenskap och Tobias Hedlund, expert på mobilt lärande.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2010
ISBN: 9789188822178
Förlag: Steinbergs Utbildnings
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 119 st
M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. Sveriges första bok om lärande och marknadsföring via mobila enheter. När teknik och pedagogik förenas, ändras spelreglerna för marknadsföring, företagsutbildning och skolan. Författarna är fil dr John Steinberg, författare till ett 40-tal böcker inom beteendevetenskap och Tobias Hedlund, expert på mobilt lärande.
M-learning Kunskapsbaserad marknadsföring och mobilt lärande. Sveriges första bok om lärande och marknadsföring via mobila enheter. När teknik och pedagogik förenas, ändras spelreglerna för marknadsföring, företagsutbildning och skolan. Författarna är fil dr John Steinberg, författare till ett 40-tal böcker inom beteendevetenskap och Tobias Hedlund, expert på mobilt lärande.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)