Managerial economics; Mark Hirschey; 2016
Managerial economics; Mark Hirschey; 2016

Managerial economicsUpplaga 14

av Mark Hirschey

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781473709263
  • Sidor: 832 st
  • Förlag: Cengage Learning EMEA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The economic concepts presented in Managerial Economics show you how to use common sense to understand business and solve managerial problems. This innovative text helps you sharpen your economic intuition. With its unique integrative approach, the text demonstrates that important business decisions are interdisciplinary, illustrating how different functions work together. A basic valuation model is constructed and used as the underlying economic model of the firm; each topic is then related to an element of the value maximization model - a process that shows how management integrates accounting, finance, marketing, personnel and production functions. The text also provides an intuitive guide to marginal analysis and basic economic relations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Managerial economics (2016)

2016 släpptes boken Managerial economics skriven av Mark Hirschey. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 832 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning EMEA.

Köp boken Managerial economics på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Managerial economics (Upplaga 14)

Harvard

Hirschey, M. (2016). Managerial economics. 14:e uppl. Cengage Learning EMEA.

Oxford

Hirschey, Mark, Managerial economics, 14 uppl. (Cengage Learning EMEA, 2016).

APA

Hirschey, M. (2016). Managerial economics (14:e uppl.). Cengage Learning EMEA.

Vancouver

Hirschey M. Managerial economics. 14:e uppl. Cengage Learning EMEA; 2016.