Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2002
Begagnad
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2002
Begagnad

Marketing : an introductionUpplaga 6

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780130351333
  • Sidor: 714 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Principles of Marketing. This accessible, streamlined introduction to marketing by two of today's best selling marketing authors helps students master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars(1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) pedagogycultivating an efficient, effective teaching and learning environment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2002)

2002 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 714 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 6)

Harvard

Armstrong, G. (2002). Marketing : an introduction. 6:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 6 uppl. (Prentice Hall, 2002).

APA

Armstrong, G. (2002). Marketing : an introduction (6:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 6:e uppl. Prentice Hall; 2002.