Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1990
Marketing : an introduction; Philip Kotler; 1990

Marketing : an introductionUpplaga 2

av Philip Kotler

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1990
  • ISBN: 9780135588833
  • Förlag: Prentice-Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1990 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Philip Kotler. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall International.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 2)

Harvard

Kotler, P. (1990). Marketing : an introduction. 2:a uppl. Prentice-Hall International.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing : an introduction, 2 uppl. (Prentice-Hall International, 1990).

APA

Kotler, P. (1990). Marketing : an introduction (2:a uppl.). Prentice-Hall International.

Vancouver

Kotler P. Marketing : an introduction. 2:a uppl. Prentice-Hall International; 1990.