Marketing management : analysis, planning, and control; Philip Kotler; 1980
Begagnad
Marketing management : analysis, planning, and control; Philip Kotler; 1980
Begagnad

Marketing management : analysis, planning, and controlUpplaga 4

av Philip Kotler

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1980
  • ISBN: 9780135579831
  • Sidor: 722 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

1980 släpptes boken Marketing management : analysis, planning, and control skriven av Philip Kotler. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 722 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Marketing management : analysis, planning, and control på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management : analysis, planning, and control (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P. (1980). Marketing management : analysis, planning, and control. 4:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management : analysis, planning, and control, 4 uppl. (Prentice-Hall, 1980).

APA

Kotler, P. (1980). Marketing management : analysis, planning, and control (4:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management : analysis, planning, and control. 4:e uppl. Prentice-Hall; 1980.