Marketing management : analysis, planning and control; Philip Kotler; 1984
Marketing management : analysis, planning and control; Philip Kotler; 1984

Marketing management : analysis, planning and controlUpplaga 5

av Philip Kotler

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 1984
  • ISBN: 9780135580240
  • Sidor: 792 st
  • Förlag: Prentice-Hall international
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1984 släpptes boken Marketing management : analysis, planning and control skriven av Philip Kotler. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 792 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall international.

Köp boken Marketing management : analysis, planning and control på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management : analysis, planning and control (Upplaga 5)

Harvard

Kotler, P. (1984). Marketing management : analysis, planning and control. 5:e uppl. Prentice-Hall international.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management : analysis, planning and control, 5 uppl. (Prentice-Hall international, 1984).

APA

Kotler, P. (1984). Marketing management : analysis, planning and control (5:e uppl.). Prentice-Hall international.

Vancouver

Kotler P. Marketing management : analysis, planning and control. 5:e uppl. Prentice-Hall international; 1984.