Marketing research; Chisnall; 2004
Begagnad
Marketing research; Chisnall; 2004
Begagnad

Marketing researchUpplaga 7

av Chisnall

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780077108120
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The 7th edition of this well-established marketing research text is thoroughly revised and updated, and offers readers comprehensive coverage of the principal techniques and applications of marketing research. With sound theoretical and practical guidance relevant to a wide range of today's marketing problems and opportunities, the book covers both qualitative and quantitative research methodologies in the depth required to fully appreciate the many facets of marketing research.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing research (2004)

2004 släpptes boken Marketing research skriven av Chisnall. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Marketing research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing research (Upplaga 7)

Harvard

Chisnall (2004). Marketing research. 7:e uppl. McGraw-Hill.

Oxford

Chisnall, Marketing research, 7 uppl. (McGraw-Hill, 2004).

APA

Chisnall. (2004). Marketing research (7:e uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

Chisnall. Marketing research. 7:e uppl. McGraw-Hill; 2004.