Marketing research; David A. Aaker; 1997
Begagnad
Marketing research; David A. Aaker; 1997
Begagnad

Marketing researchUpplaga 6

av David A. Aaker

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780471170693
  • Sidor: 792 st
  • Förlag: Wiley
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This text aims to help both future managers and future researchers understand and appreciate marketing research, when it can and should be used, what research alternatives exist, how to recognize effective and ineffective research, and how to interpret and apply the results. The authors take a micro-macro-micro approach to presenting marketing research. They first introduce the reader to where marketing research fits into the organization and how it can help decision making. This is followed by information detailing each aspect of the process which is presented in a decision-oriented perspective to help students develop decision making skills. The concluding chapters provide a macro-level treatment of the applications of marketing research.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing research (1997)

1997 släpptes boken Marketing research skriven av David A. Aaker. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 792 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Marketing research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing research (Upplaga 6)

Harvard

Aaker, D. A. (1997). Marketing research. 6:e uppl. Wiley.

Oxford

Aaker, David A., Marketing research, 6 uppl. (Wiley, 1997).

APA

Aaker, D. A. (1997). Marketing research (6:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Aaker DA. Marketing research. 6:e uppl. Wiley; 1997.