5+ säljare
Marknadsföring i teori och praktik Upplaga 3
I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789144030975
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 327 st
4 upplagor
Upplaga 4 (2009)
från 139 krUpplaga 2 (2000)
Tillfälligt slutUpplaga 1 (1996)
från 155 krUpplaga 3 (2003)
från 85 krI denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
85 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.