Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson; 1996
Begagnad
Marknadsföring i teori och praktik; Mats Magnusson; 1996
Begagnad

Marknadsföring i teori och praktikUpplaga 1

av Mats Magnusson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1996
  • ISBN: 9789144616919
  • Sidor: 291 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1996 släpptes boken Marknadsföring i teori och praktik skriven av Mats Magnusson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 291 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring i teori och praktik på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 4 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring i teori och praktik (Upplaga 1)

Harvard

Magnusson, M. (1996). Marknadsföring i teori och praktik. 1:a uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Magnusson, Mats, Marknadsföring i teori och praktik, 1 uppl. (Studentlitteratur, 1996).

APA

Magnusson, M. (1996). Marknadsföring i teori och praktik (1:a uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Magnusson M. Marknadsföring i teori och praktik. 1:a uppl. Studentlitteratur; 1996.

Alla upplagor