Marknadsföring - Teori, strategi och praktik; Kotler  Philip; 2017
5+ säljare

Marknadsföring - Teori, strategi och praktik Upplaga 2

av Kotler Philip
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel.

Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler.

I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel.

Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler.

I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9781292211138
Förlag: Pearson Academic Computing
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 516 st
3 upplagor
Upplaga 3 (2022)
från 535 kr
Upplaga 1 (2012)
från 130 kr
Upplaga 2 (2017)
från 245 kr
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel.

Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler.

I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut. Genomgående är exempel och case anpassade efter svenska förhållanden, men fortfarande med en tydligt internationell prägel.

Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats både i teoridelen och när det gäller exempel. En mängd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försäljning, produktutveckling, hållbarhet och marknadskanaler.

I den nya upplagan har hållbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning på konsumtionssamhällets sociala, ekonomiska och miljömässiga konsekvenser. Stor vikt har också lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens och hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Begagnad bok
245 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
245 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar