Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg; 1997

Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare Upplaga 2

av Leif Andberg
Den här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.

Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.

Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Den här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.

Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.

Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789147041305
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 116 st
Den här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.

Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.

Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Den här boken ger dig konkret vägledning i arbetet med att ta fram en marknadsplan. Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras.

Läs mer
Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs. Denna upplaga är kraftigt reviderad och utökad.

Om författarna
Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)