Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare; Leif Andberg; 2002
1 säljare

Marknadsplanen - Praktisk handledning för marknadsplanerare Upplaga 3

av Leif Andberg
Detta är en praktisk handledning i hur man konkret arbetar fram en marknadsplan. Den beskriver t ex vilka olika delar en marknadsplan består av, hur informationen för marknadsplanen samlas in, struktureras och förädlas till bra beslutsunderlag samt vilka tekniker som är de bästa för att bearbeta, dokumentera och presentera denna information.

Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras. Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs.
Det är en ny, kraftigt reviderad och utökad upplaga.

Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Detta är en praktisk handledning i hur man konkret arbetar fram en marknadsplan. Den beskriver t ex vilka olika delar en marknadsplan består av, hur informationen för marknadsplanen samlas in, struktureras och förädlas till bra beslutsunderlag samt vilka tekniker som är de bästa för att bearbeta, dokumentera och presentera denna information.

Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras. Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs.
Det är en ny, kraftigt reviderad och utökad upplaga.

Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789147065103
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Detta är en praktisk handledning i hur man konkret arbetar fram en marknadsplan. Den beskriver t ex vilka olika delar en marknadsplan består av, hur informationen för marknadsplanen samlas in, struktureras och förädlas till bra beslutsunderlag samt vilka tekniker som är de bästa för att bearbeta, dokumentera och presentera denna information.

Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras. Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs.
Det är en ny, kraftigt reviderad och utökad upplaga.

Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Detta är en praktisk handledning i hur man konkret arbetar fram en marknadsplan. Den beskriver t ex vilka olika delar en marknadsplan består av, hur informationen för marknadsplanen samlas in, struktureras och förädlas till bra beslutsunderlag samt vilka tekniker som är de bästa för att bearbeta, dokumentera och presentera denna information.

Den beskriver steg för steg den rätta ordningsföljden för att bygga upp en marknadsplan. I boken ingår också checklistor och blanketter. Den avslutas med ett begreppsregister, där ord och uttryck förklaras. Även arbetsgången i marknadsplaneprocessen och hur den ska organiseras och drivas i företaget beskrivs.
Det är en ny, kraftigt reviderad och utökad upplaga.

Författarna Leif Andberg och Bengt Eliasson har som konsulter praktiskt arbetat med marknadsföring och marknadsplanering både i företag och som utbildare.
Begagnad bok
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar