Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.; Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson; 2022
Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.; Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson; 2022

Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.

av Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson

  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789152715888
  • Sidor: 311 st
  • Förlag: Pyramid Communication
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Praktisk handbok i modern marknadsföring Modern marknadsföring besvarar alla frågor du kan tänkas ställa när du ska marknadsföra produkter och tjänster i på dagens allt mer utmanande marknad. Från första raden tar författarna dig i handen och lär dig att hitta den enklaste, billigaste och säkraste vägen till framgång. Modern marknadsföring lär dig att formulera rätt argument, att hantera konkurrensen samt att välja de digitala och traditionella mediakanaler som når dina kunder på effektivaste sätt. Du får lära dig att sälja, både till privatpersoner och företag. Och, sist men inte minst, får du lära dig att skapa reklam som säljer. Boken passar dig som: • Jobbar i ett framgångsrikt företag, men tror att företaget kan växa snabbare med smart marknadsföring? • Har en fantastisk idé och har precis startat företag, men har svårt att få luft under vingarna? • Vill satsa på marknadsföring, men saknar en enkel och systematisk arbetsgång att följa för att t.ex. välja rätt bland alla nya digitala kanaler?

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. (2022)

I januari 2022 släpptes boken Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. skriven av Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson. Den är skriven på svenska och består av 311 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pyramid Communication.

Köp boken Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. på Studentapan och spara uppåt 48% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.

Harvard

Vanselius, U., Rennemark, R. & Gustafsson, C. (2022). Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. Pyramid Communication.

Oxford

Vanselius, Ulf, Rennemark, Rune & Gustafsson, Conny, Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. (Pyramid Communication, 2022).

APA

Vanselius, U., Rennemark, R., & Gustafsson, C. (2022). Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. Pyramid Communication.

Vancouver

Vanselius U, Rennemark R, Gustafsson C. Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan. Pyramid Communication; 2022.