No Logo; Naomi Klein; 2001
No Logo; Naomi Klein; 2001

No Logo

av Naomi Klein

  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780006530404
  • Sidor: 400 st
  • Förlag: Harpercollins Publishers
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This study examines the power of the logo, noting its increasing capacity for making the product subservient. It then reaches its core argument - the now uneasy struggle between corporate power and anti-corporate activism - via sweatshop labour, submerged identity and subversive action. (Bookdata)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om No Logo (2001)

I januari 2001 släpptes boken No Logo skriven av Naomi Klein. Den är skriven på engelska och består av 400 sidor. Förlaget bakom boken är Harpercollins Publishers.

Köp boken No Logo på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till No Logo

Harvard

Klein, N. (2001). No Logo. Harpercollins Publishers.

Oxford

Klein, Naomi, No Logo (Harpercollins Publishers, 2001).

APA

Klein, N. (2001). No Logo. Harpercollins Publishers.

Vancouver

Klein N. No Logo. Harpercollins Publishers; 2001.