På tal om språk - Språklig medvetenhet hos barn; Margit Tornéus; 2000
2 säljare

På tal om språk - Språklig medvetenhet hos barn Upplaga 2

av Margit Tornéus
Margit Tornéus metoder att lära ut läsning och skrivning används av pedagoger över hela landet. Andra upplagan av På tal om språk är sparsamt reviderad och uppdaterad.

Läs mer
I boken diskuteras:· Hur utvecklas barns språkliga medvetenhet?· Vilken betydelse kan olika sidor av språklig medvetenhet ha för läs- och skrivutvecklingen?· Kan man hjälpa barn att utveckla språklig medvetenhet?

Om författarna
Margit Tornéus är fil. dr i psykologi vid Umeå universitet. Där bedriver hon sedan snart 20 år tillbaka forskning om läs- och skrivinlärning.
Margit Tornéus metoder att lära ut läsning och skrivning används av pedagoger över hela landet. Andra upplagan av På tal om språk är sparsamt reviderad och uppdaterad.

Läs mer
I boken diskuteras:· Hur utvecklas barns språkliga medvetenhet?· Vilken betydelse kan olika sidor av språklig medvetenhet ha för läs- och skrivutvecklingen?· Kan man hjälpa barn att utveckla språklig medvetenhet?

Om författarna
Margit Tornéus är fil. dr i psykologi vid Umeå universitet. Där bedriver hon sedan snart 20 år tillbaka forskning om läs- och skrivinlärning.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789147049806
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 72 st
Margit Tornéus metoder att lära ut läsning och skrivning används av pedagoger över hela landet. Andra upplagan av På tal om språk är sparsamt reviderad och uppdaterad.

Läs mer
I boken diskuteras:· Hur utvecklas barns språkliga medvetenhet?· Vilken betydelse kan olika sidor av språklig medvetenhet ha för läs- och skrivutvecklingen?· Kan man hjälpa barn att utveckla språklig medvetenhet?

Om författarna
Margit Tornéus är fil. dr i psykologi vid Umeå universitet. Där bedriver hon sedan snart 20 år tillbaka forskning om läs- och skrivinlärning.
Margit Tornéus metoder att lära ut läsning och skrivning används av pedagoger över hela landet. Andra upplagan av På tal om språk är sparsamt reviderad och uppdaterad.

Läs mer
I boken diskuteras:· Hur utvecklas barns språkliga medvetenhet?· Vilken betydelse kan olika sidor av språklig medvetenhet ha för läs- och skrivutvecklingen?· Kan man hjälpa barn att utveckla språklig medvetenhet?

Om författarna
Margit Tornéus är fil. dr i psykologi vid Umeå universitet. Där bedriver hon sedan snart 20 år tillbaka forskning om läs- och skrivinlärning.
Begagnad bok
99 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
99 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar