Personalen i årsredovisningen; Bino Catasús, Jenny Nobrand; 2011
5+ säljare

Personalen i årsredovisningen Upplaga 2

av Bino Catasús, Jenny Nobrand
Årsredovisningen brukar kallas företagets visitkort och är utan tvekan en av de viktigaste kommunikationsprodukterna. Hur de anställda beskrivs får därför betydelse för hur företaget uppfattas och bedöms.
En av huvudpoängerna i denna skrift är att en hög grad av öppenhet gynnar företaget på lång sikt. Öppenhet kan exempelvis minska osäkerheten om företagets situation, vilket kapitalmarknad och andra intressenter brukar uppskatta.
Skriften ska kunna fungera både som vägledning för den obligatoriska personalinformationen i årsredovisningen och som inspirationskälla för den frivilliga.
Andra upplagan
Årsredovisningen brukar kallas företagets visitkort och är utan tvekan en av de viktigaste kommunikationsprodukterna. Hur de anställda beskrivs får därför betydelse för hur företaget uppfattas och bedöms.
En av huvudpoängerna i denna skrift är att en hög grad av öppenhet gynnar företaget på lång sikt. Öppenhet kan exempelvis minska osäkerheten om företagets situation, vilket kapitalmarknad och andra intressenter brukar uppskatta.
Skriften ska kunna fungera både som vägledning för den obligatoriska personalinformationen i årsredovisningen och som inspirationskälla för den frivilliga.
Andra upplagan
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789144078335
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 63 st
Årsredovisningen brukar kallas företagets visitkort och är utan tvekan en av de viktigaste kommunikationsprodukterna. Hur de anställda beskrivs får därför betydelse för hur företaget uppfattas och bedöms.
En av huvudpoängerna i denna skrift är att en hög grad av öppenhet gynnar företaget på lång sikt. Öppenhet kan exempelvis minska osäkerheten om företagets situation, vilket kapitalmarknad och andra intressenter brukar uppskatta.
Skriften ska kunna fungera både som vägledning för den obligatoriska personalinformationen i årsredovisningen och som inspirationskälla för den frivilliga.
Andra upplagan
Årsredovisningen brukar kallas företagets visitkort och är utan tvekan en av de viktigaste kommunikationsprodukterna. Hur de anställda beskrivs får därför betydelse för hur företaget uppfattas och bedöms.
En av huvudpoängerna i denna skrift är att en hög grad av öppenhet gynnar företaget på lång sikt. Öppenhet kan exempelvis minska osäkerheten om företagets situation, vilket kapitalmarknad och andra intressenter brukar uppskatta.
Skriften ska kunna fungera både som vägledning för den obligatoriska personalinformationen i årsredovisningen och som inspirationskälla för den frivilliga.
Andra upplagan
Begagnad bok
117 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
117 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar